Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
sobota, 18 listopada 2017 r.

Zdrowie i opieka społeczna

Dodano: 2010-10-27 Autor:
Jeśli jesteś w sytuacji, w której zakład opieki zdrowotnej lub personel udzielający świadczeń zdrowotnych w placówkach publicznych lub prywatnych, naruszył twoje prawa – zgłoś się do Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
 
Pamiętaj, że jako pacjent masz prawo do:
  • Świadczeń zdrowotnych
  • Informacji o swoim stanie zdrowia
  • Zachowania przez osoby udzielające świadczeń zdrowotnych tajemnicy informacji związanych z leczeniem
  • Wyrażenia zgody albo odmowy na udzielanie świadczeń zdrowotnych.
  • Poszanowania intymności i godności
  • Dokumentacji medycznej
  • Zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza
  • Poszanowania życia prywatnego i rodzinnego
  • Opieki duszpasterskiej
  • Przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie
 
 Jeśli Twoje prawa zostały naruszone zadzwoń:
Bezpłatna infolinia: 800-190-590 (czynna pn. – pt. w godz. 9.00 - 21.00)
połączenia z tel. komórkowych (płatne wg stawek operatora): (22) 833- 08-85; (22) 635- 59-96

Informacji na infolinii udzielają specjaliści z zakresu ochrony zdrowia oraz prawnicy.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
al. Zjednoczenia 25
01-829 Warszawa
tel. (22) 532 82 50; fax: (22) 833 08 86;
sekretariat@bpp.gov.pl; www.bpp.gov.pl

Rzecznik Praw Pacjenta jest centralnym organem administracji rządowej. Został powołany ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Realizuje swoje zadania przy pomocy Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
« powrót