Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
niedziela, 24 lutego 2019 r.

Nowości

Dodano: 2019-01-31 Autor:
Zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z póżń. zm.), przedstawiamy Państwu informacje dotyczące rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2019/2020: terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i uzupełniającego, kryteria rekrutacji wraz z odpowiadającą im liczbą punktów, dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów, które ułatwią Państwu zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w naborze do szkół podstawowych.  

W celu usprawnienia postępowania rekrutacyjnego nabór do szkół podstawowych w Zielonej Górze, prowadzony będzie przy wsparciu systemu elektronicznego. W specjalnie uruchomionym serwisie internetowym NABÓR 2019 na stronie: www.nabor.pcss.pl/zielonagora/szkolapodstawowa/ będzie Państwo mogli poznać ofertę szkół podstawowych, które będą prowadziły rekrutację do klas I (oddziały ogólnodostępne, sportowe, integracyjne), szczegółową informacje o zasadach naboru do szkół podstawowych,  wypełnić niezbędne dokumenty obowiązujące w naborze, a także sprawdzić wyniki rekrutacji do szkół podstawowych po zalogowaniu. Informacje o naborze znajdziecie także Państwo na stronach Miasta Zielona Góra, wpisując adres:www.zielona-gora.pl.

« powrót