Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 19 kwietnia 2024 r.

Działania Miasta na rzecz osób z niepełnosprawnością

Dodano: 2013-10-04 Autor: Krzysztof Woźniak
Informacja archiwalna
Konkurs kierowany jest do członków stowarzyszeń, organizacji pozarządowych i instytucji oraz wolontariuszy działających na rzecz osób z niepełnosprawnością na terenie Miasta Zielona Góra.
  1. Organizator:
    • Urząd Miasta Zielona Góra
       
  2. Współorganizatorzy:
    1. Młodzieżowe Centrum Edukacji i Kultury "Dom Harcerza".
    2. Uniwersytet Zielonogórski.
    3. Ogólnopolskie Stowarzyszenie "Nerka".
    4. Miejska Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
  3. Cel konkursu:
    1. Inspirowanie do kreatywnych działań na polu artystycznym osób z niepełnosprawnością, upowszechnianie i popularyzacja fotografii jako dziedziny sztuki, ukazywanie osób z niepełnosprawnością w naturalnych czynnościach życiowych; w czasie wypoczynku, pracy, nauki, uprawiania sportu itp. przy pomocy fotograficznych środków wyrazu i pełnej dowolności interpretacyjnej.
    2. Integracja społeczności osób z niepełnosprawnością.
    3. Uzmysłowienie młodzieży, przedstawicielom instytucji i organizacji pozarządowych, że choroba i wywołana przez nią niepełnosprawność nie musi być przeszkodą w prowadzeniu aktywnego życia.
    4. Zmotywowanie do dalszych działań osób zajmujących się zawodowo i społecznie wsparciem psychofizycznym osób z niepełnosprawnością.
  4. Zasady konkursu:
    1. Motywem przewodnim w roku bieżącym jest działalność kulturalna przedstawiona przez organizacje pozarządowe, instytucje, wolontariuszy w postaci działań skierowanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
    2. W konkursie mogą brać udział członkowie organizacji pozarządowych i instytucji oraz wolontariusze działający na rzecz osób z niepełnosprawnością na terenie Miasta Zielona Góra za wyjątkiem członków Jury.
    3. Każdy uczestnik może nadesłać maksymalnie do 3 kolorowych lub czarno-białych zdjęć w formacie 20 x 30 cm, na papierze fotograficznym (odbitce) lub wydruk komputerowy. W przypadku zdjęć cyfrowych uwzględnione będą tylko nieobrobione komputerowo fotografie.
    4. Zdjęcia muszą być oryginalne, nie mogą być przetwarzane komputerowo.
    5. Bez względu na przekazaną ilość zdjęć od jednego autora- wszystkie będą traktowane jako jedna praca tego autora.
    6. Zdjęcie/a powinny być umieszczone wraz z wymyślonym przez autora hasłem w zaklejonej kopercie. W drugiej, zaklejonej kopercie należy podać, czytelnie, następujące dane:
      • imię i nazwisko autora,
      • hasło z kopert ze zdjęciami
      • pełną nazwę reprezentowanej organizacji pozarządowej lub instytucji działającej na rzecz osób z niepełnosprawnością
      • oświadczenie o fakcie bycia autorem przekazanych na konkurs zdjęć,
      • pisemna zgoda osób, których profile są dobrze widoczne na przedstawionych fotografiach, (w imieniu osób niepełnoletnich zgodę podpisują rodzice lub prawni opiekunowie) na publikację wizerunku
      • informację o miejscu gdzie zostało zrobione zdjęcie,
      • ewentualny tytuł zdjęcia
    7. Każde ze zdjęć powinno być oznaczone w sposób łatwy do identyfikacji z odpowiednim opisem.
    8. Zdjęcia należy nadsyłać do dnia 5 grudnia 2013 roku (czwartek) na adres:
      Urząd Miasta Zielona Góra
      Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
      ul. Zachodnia 63a
      65-552 Zielona Góra
      z dopiskiem: konkurs fotograficzny "Dopóki życie trwa …"
    9. Posiedzenie jury odbędzie się 6 grudnia 2013 roku w siedzibie Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych.
    10. Uroczyste otwarcie wystawy pokonkursowej oraz rozdanie nagród nastąpi 19 grudnia 2013 roku.
  5. Ocena prac i jury
    1. Jury powołają organizatorzy konkursu.
    2. Nadesłanie prac oznacza akceptację warunków konkursu i regulaminu, którego ostateczna interpretacja należy do jury konkursu. Żadne odwołania nie zostaną uwzględnione. Decyzje jury są ostateczne.
    3. Jury zastrzega sobie prawo nie wyłaniania zwycięzców, jak i przyznawania miejsc ex-equo.
    4. Wszyscy laureaci zostaną powiadomieni o werdykcie jury.
    5. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania lub odwołania konkursu.
  6. Prawa autorskie
    1. Przesłane zdjęcia nie będą zwracane. Uczestnik udziela organizatorowi nieograniczone prawo wykorzystania nadesłanej i nagrodzonej fotografii.
      Do wykorzystania należy w szczególności prawo powielania, rozpowszechniania, publikacji. Pozwolenie wykorzystania odbywa się bezpłatnie.
    2. Organizator jest upoważniony wyżej wymienione prawa przenieść na osoby trzecie.
    3. Uczestnik konkursu zapewnia, że nadesłana fotografia nie jest obciążona prawami osób trzecich np. prawem autorskim.
  7. Postanowienia końcowe
    1. Patronat medialny nad konkursem obejmą zielonogórskie media.
    2. Dla autorów zdjęć zostaną przyznane trzy nagrody główne: za zajęcie I, II, III miejsca oraz 3 wyróżnienia.
    3. Za trzy nagrody główne i trzy wyróżnienia przyznane zostaną następujące nagrody rzeczowe: I miejsce - aparat cyfrowy
      II miejsce - aparat cyfrowy
      III miejsce - ramka cyfrowana zdjęcia+ pendrive
      wyróżnienie - album do zdjęć
    4. Pytania i uwagi prosimy kierować do Wieloosobowego Stanowiska ds. Osób Niepełnosprawnych Urzędu Miasta Zielona Góra ul. Długa 13, tel. 68 45 29 883
    5. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
« powrót