Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
niedziela, 17 grudnia 2017 r.

Organizacje pozarządowe

Dodano: 2017-10-10 Autor: Monika Zapotoczna
Zielonogórska Rada Działalności Pożytku Publicznego ma przyjemność zaprosić na Zielonogórskie Forum Organizacji Pozarządowych, które odbędzie się w dniu 26.10.2017 r., w sali konferencyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze przy ul. Długiej 13.

 

Forum adresowane jest w szczególności do zielonogórskich organizacji pozarządowych.

W trakcie spotkania przedstawione zostaną m.in. wyniki ankiety oceniającej poziom współpracy organizacji pozarządowych z Miastem Zielona Góra oraz pozwalającej poznać potrzeby organizacji.


Uczestnicy spotkania wezmą udział w trzech grupach tematycznych:


1. Inkubator dla organizacji pozarządowych.

Jak powinien wyglądać, pokazanie dobrych praktyk z innych miast - prowadzi Adam Szulczewski,  Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zielonej Górze,

 

2. Platforma wymiany współpracy i działań organizacji.

Zastanowienie się nad formą skutecznego wzajemnego informowania się organizacji pozarządowych o realizowanych inicjatywach - prowadzi Agnieszka Opalińska, adiunkt na Wydziale Prawa
i Administracji Uniwersytetu Zielonogórskiego, animator procesów społecznych.

 

3. Budżet Obywatelski.

Jak powinien wyglądać, w jaki sposób powinien być realizowany – prowadzi Tomasz Lehman, przewodniczący Zielonogórskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

 

Program forum:

13.45 - Rejestracja uczestników.

14.00 -14.10 - Przywitanie, prezentacja Zielonogórskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

14.10 -14.30 - Omówienie wyników ankiety.

14.30 -15.45 - Praca w trzech grupach tematycznych.

15.45 -16.15 - Przedstawienie wyników prac w grupach.

16.15 -16.30 - Podsumowanie i zakończenie forum.


Formularz zgłoszeniowy należy przesłać na adres: radapozytku@um.zielona-gora.pl - w terminie do dnia 20.10.2017 r.

 

« powrót
Załączniki