Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
wtorek, 25 kwietnia 2017 r.

Aktualności

Dodano: 2012-04-12 Autor:
Od 1 kwietnia 2012 r. obowiązuje nowa ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243), która nałożyła nowe obowiązki m.in. na administrację samorządową. Ma na celu ułatwienie załatwiania niezbędnych spraw w urzędach osobom mającym trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się - niesłyszącym czy głuchoniemym.
Urząd Miasta Zielona Góra dysponuje pracownikami przeszkolonymi z języka migowego.

JAK ZGŁOSIĆ POTRZEBĘ TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO?
  1. wypełnić wniosek o tłumacza języka migowego wg ustalonego wzoru dostarczyć do siedziby Urzędu Miasta przy:
    • ul. Podgórnej 22 – parter, Biuro Obsługi Interesanta - informacja ogólna,
    • ul. Zachodniej 63a – parter - Biuro Obsługi Interesanta

    Wniosek jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej w dziale "Co i jak załatwić w urzędzie? (TUTAJ) oraz we wskazanych wyżej siedzibach urzędu;

  2. wysłać SMS z określeniem rodzaju załatwianej sprawy i metody komunikowania się pod nr telefonu komórkowego: 693 050 130;

  3. przez osobę trzecią telefonicznie pod nr telefonu: 68 45 64 834.
« powrót