Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 19 kwietnia 2024 r.

Informacje dla mieszkańców

Dodano: 2015-12-10 Autor: A. Gedrange
Informacja archiwalna
    W listopadzie 2015 roku zielonogórscy strażnicy miejscy w związku ze zgłoszeniami mieszkańców interweniowali  317 razy (liczba te nie obejmuje interwencji własnych strażników, oraz interwencji podejmowanych przez strażników we wspólnych patrolach z funkcjonariuszami policji).
    Aż 146 interwencji dotyczyło naruszania przepisów ruchu drogowego – głównie niestosowania się do znaku „zakaz zatrzymywania” (znak B-36) i do znaku zakaz ruchu w obu kierunkach (znak B-1) oraz parkowania na miejscu dla osoby niepełnosprawnej bez wymaganych uprawnień.
 
Pozostałe zgłoszenia dotyczyły:
- zwierząt (25 interwencji);
- niszczenia terenów zielonych (24 interwencje);
- zaśmiecania i zanieczyszczania miejsc publicznych oraz spalania odpadów (64 interwencje);
- spożywania alkoholu w miejscach zabronionych (4 interwencje);
- osób bezdomnych i innych osób potrzebujących pomocy (20 interwencji);
-  wraków pojazdów (3 interwencje);
- interwencje pozostałe (25 interwencji) – w tym m.in. interwencje dotyczące nielegalnego handlu, niezabezpieczonych miejsc niebezpiecznych, bezpieczeństwa i porządku publicznego, uszkodzonej drogi, uszkodzonego oświetlenia, znaków drogowych  lub urządzeń użyteczności publicznej.
« powrót