Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
sobota, 19 sierpnia 2017 r.

Aktualności

Dodano: 2017-07-25 Autor: Monika Zapotoczna
W celu ułatwienia kontaktu mieszkańców Miasta w sprawach dotyczących uszkodzenia infrastruktury drogowej i przyspieszenia lokalizacji uszkodzenia Departament Inwestycji i Zarządzania Drogami informuje, iż na portalu informacyjnym Miasta Zielona Góra http://www.zielona-gora.pl/ w zakładce „e-Urząd” (na dole strony) w pozycji „Zgłoszenie uszkodzenia infrastruktury drogowej” http://bip.zielonagora.pl/330/6130/Zgloszenia_uszkodzen_drog__chodnikow__sygnalizacji_swietlnej/  istnieje możliwość zgłaszania uszkodzenia: nawierzchni dróg i chodników, sygnalizacji świetlnej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego i oznakowania drogowego.
 
 
Wystarczy podać imię i nazwisko zgłaszającego, adres e-mail i wpisać wiadomość.. Nowością jest możliwość załączenia pliku (zdjęcie, mapka, szkic itp.) o wielkości max. 5 MB.
 
 
 
« powrót