
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Zadania zgłaszane do budżetu obywatelskiego będą podzielone na następujące kategorie:
1) zadania ogólnomiejskie, na które przeznaczona zostanie kwota w wysokości 1/3 z kwoty przeznaczonej na Budżet Obywatelski na rok 2018 r.
2) zadania okręgowe, lokalizowane na obszarach pięciu okręgów, których granice określa załącznik nr 1 do uchwały, na które przeznaczona zostanie kwota w wysokości 2/15 z kwoty przeznaczonej na Budżet Obywatelski na rok 2018 r. na każdy z 5 okręgów.
Określenie granic okręgów budżetu obywatelskiego dla zadań okręgowych – mapa ( Załącznik nr 1 )
Koszt jednego zgłoszonego zadania nie może przekroczyć dla zadania ogólnomiejskiego 1.000.000 zł, a dla zadania okręgowego 200.000 zł.
Zgłoszenia zadań do budżetu obywatelskiego może dokonać:
1) każdy mieszkaniec Miasta Zielona Góra, który kończy 13 lat w roku 2017;
2) instytucje publiczne, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie działające na terenie Miasta Zielona Góra.
Składanie przez mieszkańców propozycji zadań do projektu budżetu na 2018 rok w ramach budżetu obywatelskiego do 30 września 2017 r. Zgłoszenia zadania należy dokonać na formularzu (Załącznik nr 2)
Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć w Biurze Obsługi Interesantów (parter) Urzędu Miasta Zielona Góra w godzinach funkcjonowania lub w siedzibie Biura Analiz i Rozwoju Urzędu Miasta Zielona Góra przy al. Niepodległości 13, albo przesłać zeskanowany oryginał dokumentu pocztą elektroniczną na adres budzet2018@um.zielona-gora.pl.
Harmonogram konsultacji. (Załącznik nr 3)