Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 24 listopada 2017 r.

Aktualności

Dodano: 2017-10-20 Autor: Monika Zapotoczna
Informujemy, że w dniu 19.10.2017r. Pani Adriana Boniakowska, Przewodnicząca Komisji Weryfikacyjnej zwróciła się z prośbą do Adama Urbaniaka, Przewodniczącego Rady Miasta Zielona Góra o wyrażenie zgody na wydłużenie czasu pracy Komisji nad listą wybranych zadań do dnia 30 października 2017r.  
 

W związku z tym wnioskiem harmonogram Budżetu Obywatelskiego 2018 ulegnie zmianie.

« powrót