Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
niedziela, 17 grudnia 2017 r.

Aktualności

Dodano: 2017-11-17 Autor: Monika Zapotoczna
W dniu 13.11.2017 r. w związku z wdrożeniem systemu CEPIK 2.0 wprowadzono nową wersję systemu Informatycznego "POJAZD

 

Urząd Miasta informuje, że do dnia dzisiejszego występują poważne trudności w działaniu ww. systemu, powodujące m.in. brak możliwości zarejestrowania i przerejestrowania niektórych pojazdów, wyrobienia wtórników dokumentów rejestracyjnych i oznaczeń jak również nanoszenia do Centralnej Ewidencji Pojazdów zgłoszeń sprzedaży, zmian danych pojazdów oraz ich właścicieli.

 

Utrudnienia dotyczą również wydawania stałych dowodów rejestracyjnych zarejestrowanych pojazdów.

 

W związku z powyższym apelujemy o powstrzymanie się w miarę możliwości od składania wniosków w ww. sprawach do czasu usunięcia przez Ministerstwo Cyfryzacji wad w działaniu systemu.

 

Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
 
« powrót