Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
sobota, 20 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2018-01-17 Autor: Monika Zapotoczna
WYKONAWCA: SYGNITY S.A. z siedzibą w Warszawie. Koszt realizacji 5.264.400 zł. Termin realizacji: sierpień 2018 r.

 

 

 

 

 

 

Cele projektu:

 

- Głównym celem realizowanego projektu jest podniesienie poziomu świadczonych e-usług przez Urząd Miasta w Zielona Góra,

- Celami pobocznymi są: rozwój infrastruktury informatycznej urzędu zdolnej do świadczenia e-usług oraz wykorzystania technologii społeczeństwa informacyjnego w pracy administracji publicznej oraz instytucji publicznych,

- Celem projektu na poziomie usług jest opracowanie i wdrożenie wachlarza e-usług.

 

Projekt przyczyni się m.in. do :

 

       Wzrostu umiejętności społeczeństwa dotyczących wykorzystania narzędzi informatycznych;

       Poprawy wizerunku miasta na tle innych miast;

       Stworzenia jednolitego standardu obsługi mieszkańców miasta powstałego w wyniku połączenia miasta i gminy;

       Poprawy współpracy pomiędzy poszczególnymi instytucjami publicznymi, mieszkańcami i przedsiębiorcami, a Urzędem Miasta Zielona Góra;

       Stworzenia jednolitego systemu dla poszczególnych instytucji, zawierającego jednolite i wspólne dane.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« powrót