Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
czwartek, 25 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2018-02-26 Autor: Monika Zapotoczna
WYKONAWCA: Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” Sp. z o.o. Koszt realizacji – 10.773.000 zł. Termin realizacji – sierpień 2018 r.

 

 

 

 

 

 

Zakres robót:

 

- budowa drogi o nawierzchni bitumicznej o szerokości 7,0 i długości 1061 m;

- budowa nowej drogi o nawierzchni tłuczniowej z placem manewrowym;

- przebudowa/budowa sieci branży instalacyjnej;

- budowa kanalizacji deszczowej;

- budowa kanalizacji sanitarnej;

- budowa sieci wodociągowe;

- budowa oświetlenia drogowego;

- przebudowa/budowa sieci branży elektro-energetycznej;

- budowa sieci branży telekomunikacyjnej;

- budowa skrzyżowania;

- budowa placu nawrotowego;

- budowa dwóch przepustów o średnicach Ø1000 mm z murkami oporowymi;

- budowa chodnika dla pieszych z kostki betonowej o szerokości 1,5 oraz 2,0 m;

- budowa zjazdów publicznych do każdej z wymagających tego działek przemysłowych oraz drogowych

- budowa zatoki autobusowej nawrotowej z peronem.

 
 
« powrót