Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
czwartek, 25 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2019-02-21 Autor:
W związku z wdrożeniem dowodów osobistych z warstwą elektroniczną (od 4 marca 2019 r.) będą  czasowe utrudnienia w załatwianiu spraw związanych z dowodami osobistymi.

 

 

 

 

 

DOWODY OSOBISTE – CZASOWE UTRUDNIENIA

 

27 LUTEGO 2019 R. (ŚRODA)  -  zostanie wyłączona usługa składania wniosków o wydanie dowodu osobistego drogą elektroniczną. Usługa zostanie ponownie włączona 4 marca 2019 r.

 

1 MARCA 2019 R.  (PIĄTEK) OD  GODZ. 11.30 –  nie będzie możliwości załatwienia w siedzibie urzędu spraw dotyczących dowodów osobistych, w tym złożenia wniosku o dowód osobisty oraz wydania już spersonalizowanego dokumentu.
« powrót