Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
wtorek, 19 listopada 2019 r.

Aktualności

Dodano: 2019-10-21 Autor:
Rak piersi w Polsce jest na pierwszym miejscu wśród nowotworów u kobiet. Celem kampanii Dotykam=Wygrywam jest promocja zdrowia piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza.

 

 

 

JAK MOŻNA WESPRZEĆ 8 EDYCJĘ KAMPANII DOTYKAM=WYGRYWAM?

1. Oddając zużyty biustonosz do re(CYC)ligu. W zamian za każdy stanik otrzymasz bon o wartości 20 złotych na zakup nowego biustonosza Panache w profesjonalnych salonach brafittingowych biorących udział w kampanii. Środki uzyskane ze sprzedaży zebranych staników w reCYClingu przekazane zostaną na działania statuowe stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie.

Listę ponad 150 sklepów, w których do 31 października można oddać biustonosze
do reCYClingu znajdziesz na www.dotykamwygrywam.pl.

W Zielonej Górze staniki można oddać w punkcie:

·        Sklep Kamoni, ul. Boh. Westerplatte 24, Galeria Grafitt

·        Ew-line, ul. Kasprowicza 2

2. Kupując limitowaną wersją koszulki zaprojektowaną przez Lidię Kalitę

Lidia Kalita, jedna z ambasadorek kampanii oraz znana polska projektantka zaprojektowała w tym roku przemawiający do wyobraźni charytatywny t-shirt Dotykam=Wygrywam. Limitowaną wersję dizajnerskiej koszulki wykonanej z wysokojakościowej wiskozy można zdobyć także w sklepach bieliźnianych biorących udział w Dotykam=Wygrywam, których adresy znajdziesz na stronie internetowej kampanii. Bądź modna wybierając zdrowie – kup charytatywny t-shirt i wesprzyj walkę z rakiem piersi.

3. Nabywając olejek do pielęgnacji piersi, który także jest CEGIEŁKĄ 

Polska marka kosmetyków naturalnych BIOUP na cele kampanii stworzyła w 100% naturalny olejek do masażu piersi! W jego skład wchodzą specjalnie dobrane, najwyższej jakości oleje roślinne, wzbogacone wyciągami z ziół i kompozycją olejków eterycznych ukierunkowaną na zatrzymanie piękna piersi na jak najdłużej. Olejek nie tylko odpręża, dotlenia skórę i sprawia, że staje się ona gładsza, elastyczna i lepiej odżywiona. Dzięki jego aplikacji lepiej poznajemy nasze piersi, stosując najbardziej skuteczny środek w walce z nowotworem – PROFILAKTYKĘ wyrażoną samobadaniem.

Całkowity dochód ze sprzedaży charytatywnych cegiełek -  koszulki oraz olejku - zostanie przekazany na rzecz Fundacji Wsparcie na Starcie, która w ramach realizacji statutowych działań ma za zadanie stworzyć pierwszą w Polsce aplikację mobilną, promującą dbanie o zdrowie piersi wśród nastolatek. 

 

« powrót