Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 19 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2020-04-15 Autor:
Prezydent Miasta Zielona Góra ogłasza zmiany w naborze wniosków o udzielenie dotacji na dofinansowanie zmiany systemu ogrzewania. 
 
 
 
 
 

I. Zmianie ulega termin oraz sposób składania wniosków.

 

 

1. Wnioski należy składać w terminie do 1 czerwca 2020 r.:

 

 

1)   w budynku Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22 (wrzucając do skrzynki wystawionej w holu budynku);

 

2)   poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą urzędu na platformie ePUAP adres: /umzg/SkrytkaESP;

 

 

3)   lub za pośrednictwem poczty.

 

Dodatkowe informacje: w Biurze Ochrony Środowiska przy ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41 tel. (+48) 68 475 56 84 i tel. 68 454 46 70, e-mail: e.gaik@um.zielona-gora.pl, Ewa.Szymanska@um.zielona-gora.pl .

 

2. O terminie złożenia wniosku decyduje data wpływu do urzędu.

« powrót