ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
1) realizacji zadań w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „Dobry start” w okresie zasiłkowym 2020/2021; od dnia 1 sierpnia 2020 r. do 30 września 2020 r. wprowadza się ograniczony dostęp do budynku przy ul. Długiej 13; szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do ogłoszenia;
2) realizacji zadań w zakresie rejestracji pojazdów oraz uprawnień do kierowania pojazdami następuje po wcześniejszym umówieniu; szczegółowe informacje w załączniku nr 2 do ogłoszenia;
3) realizacji zadań w zakresie użytkowania wieczystego, spraw budowlanych, wydawania map i załatwiania spraw geodezyjnych, wydawania zaświadczeń i wypisów i wyrysów z planu, kart wędkarskich, warunków zabudowy, ochrony środowiska, spraw rolnych itp. wymagających uzyskania informacji, zapoznania z dokumentacją, podpisania lub odbioru dokumentu jest realizowana po wcześniejszym umówieniu; szczegółowe informacje w załączniku nr 3 do ogłoszenia;
4) Urzędu Stanu Cywilnego, który załatwia sprawy po wcześniejszym umówieniu; szczegółowe informacje w załączniku nr 4 do ogłoszenia;
5) Miejskiego Rzecznika Konsumentów, który przyjmuje konsumentów wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym kontakcie i umówieniu się; porady konsumenckie udzielane są przede wszystkim telefonicznie i emailowo; szczegółowe informacje w załączniku nr 5 do ogłoszenia.
Przypominamy, że na terenie budynków Urzędu Miasta
obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa.