Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 19 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2021-04-12 Autor:

Prezydent Miasta Zielona Góra ogłasza zmiany w naborze wniosków o udzielenie dotacji na dofinansowanie zmiany systemu ogrzewania. 

 
 
 
 

 

I.       Zmianie ulega termin składania wniosków.

 

1.        Wnioski należy składać w terminie do 31 maja 2021 r., osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika w budynkach Urzędu Miasta:

 

1)     przy ul. Podgórnej 22 (parter), w Biurze Obsługi Interesanta, na stanowiskach nr 5 lub 6 Departamentu Rozwoju Miasta, tel. (+48) 68 45 64 828; (+48) 68 45 64 830;

2)     przy ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41 (parter pokój 107 i 108), lub za pośrednictwem poczty.

 

Dodatkowe informacje: w Biurze Ochrony Środowiska przy ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41 (parter) w pok. 107 tel. (+48) 68 475 56 84 i pok. 108 tel. 68 454 46 70, e-mail: e.gaik@um.zielona-gora.pl, Ewa.Szymanska@um.zielona-gora.pl .

 

2.      O terminie złożenia wniosku decyduje data wpływu do urzędu.

« powrót