Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
wtorek, 16 sierpnia 2022 r.

Aktualności

Dodano: 2021-05-14 Autor:
Zakończył się etap weryfikacji zadań zgłoszonych w ramach Zielonogórskiego Budżetu Obywatelskiego 2021. Właściwe Departamenty Urzędu Miasta Zielona Góra oraz komisja ds. konsultacji i budżetu obywatelskiego przy Radzie Miasta dokonały oceny formalnej i  merytorycznej 68 zadań zgłoszonych przez mieszkańców.

 

 

 

 

W trakcie weryfikacji analizowano przede wszystkim zgodność z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, ogólnodostępność, celowość oraz możliwość wykonania technicznego w ciągu jednego roku budżetowego. Sprawdzano również zgodność zgłoszonych zadań z obowiązującymi przepisami prawa.

 

Wszystkim mieszkańcom, których projekty uzyskały negatywną ocenę i nie zostały dopuszczone do głosowania, przysługuje prawo odwołania się od tej decyzji, poprzez wniesienie pisemnego odwołania do Prezydenta Miasta w terminie 17-21 maja 2021r. Część zadań oceniono negatywnie z sugestiami zespołu dla wnioskodawcy, umożliwiającymi poprawienie zgłoszenia w odwołaniu do Prezydenta Miasta. Dzięki temu część zgłoszeń ma jeszcze duże szanse na pozytywne rozpatrzenie i włączenie do etapu głosowania.

 

Większość zadań ocenionych negatywnie została odrzucona na podstawie kryterium czasowego z uchwały Rady Miasta - wymogu aby zadania były obiektywnie możliwe do realizacji w roku budżetowym. Dotyczy to głównie zadań wymagających stworzenia od podstaw skomplikowanej dokumentacji.

 

Odwołanie należy dostarczyć osobiście do Urzędu Miasta Zielona Góra przy ulicy Podgórnej 22 lub wysłać jego skan na adres mailowy: bo@um.zielona-gora.pl

 

LISTA DOSTĘPNA W ZAŁĄCZNIKU

« powrót
Załączniki