ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Spotkanie odbędzie się w dniu 11 grudnia 2021 r. (tj. sobota) o godz. 15 w remizie "OSP Przylep" przy ulicy Przylep - Strażacka 19 w Zielonej Górze.
W trakcie wydarzenia będzie można indywidualnie zapoznać się z założeniami programów dotacyjnych, rodzajami przedsięwzięć, na które można uzyskać dofinansowanie (np. wymiana tzw. kopciuchów, docieplenie budynku lub montaż instalacji fotowoltaicznej), jak również uzyskać informacje na temat sposobu składania wniosków o dofinansowanie oraz zasad realizacji i rozliczania przedsięwzięć.
Informacji udzielać będą przedstawiciele Urzędu Miasta Zielona Góra i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze.
Podczas indywidualnej rozmowy udzielą informacji:
· jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać dofinansowanie,
· jakie zadania mogą wchodzić w skład przedsięwzięć objętych dofinansowaniem,
· jak obliczyć wysokość dotacji dla konkretnego budynku,
· jak prawidłowo wypełnić wniosek o dotację.
Przedstawiciel Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze opowie
o konsekwencjach palenia odpadami oraz o zapobieganiu wydostawania się czadu z nieszczelnej instalacji, sposobach jego wykrywania oraz zagrożeniach związanych z tlenkiem węgla (czadem).
Na spotkaniu będą obecni również przedstawiciele Fundacji Banku Ochrony Środowiska. Dzięki wsparciu finansowemu Fundacji zostały zakupione detektory tlenku węgla dla najbardziej potrzebujących mieszkańców sołectwa Przylep.