Forum adresowane jest w szczególności do zielonogórskich organizacji pozarządowych.
W trakcie spotkania przedstawione zostaną m.in. wyniki ankiety oceniającej poziom współpracy organizacji pozarządowych z Miastem Zielona Góra oraz pozwalającej poznać potrzeby organizacji.
Uczestnicy spotkania wezmą udział w trzech grupach tematycznych:
1. Inkubator dla organizacji pozarządowych.
Jak powinien wyglądać, pokazanie dobrych praktyk z innych miast - prowadzi Adam Szulczewski, Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zielonej Górze,
2. Platforma wymiany współpracy i działań organizacji.
Zastanowienie się nad formą skutecznego wzajemnego informowania się organizacji pozarządowych o realizowanych inicjatywach - prowadzi Agnieszka Opalińska, adiunkt na Wydziale Prawa
i Administracji Uniwersytetu Zielonogórskiego, animator procesów społecznych.
3. Budżet Obywatelski.
Jak powinien wyglądać, w jaki sposób powinien być realizowany – prowadzi Tomasz Lehman, przewodniczący Zielonogórskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Program forum:
13.45 - Rejestracja uczestników.
14.00 -14.10 - Przywitanie, prezentacja Zielonogórskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
14.10 -14.30 - Omówienie wyników ankiety.
14.30 -15.45 - Praca w trzech grupach tematycznych.
15.45 -16.15 - Przedstawienie wyników prac w grupach.
16.15 -16.30 - Podsumowanie i zakończenie forum.
Formularz zgłoszeniowy należy przesłać na adres: radapozytku@um.zielona-gora.pl - w terminie do dnia 20.10.2017 r.