Prezydent Zielonej Góry ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Zielonej Górze ul. Drzonków – Olimpijska 48a z filiami przy ul. Sucha 12 i Kiełpin 5. Rekrutacja związana jest z uruchomieniem nowej placówki, która swoją działalność rozpocznie 1 stycznia 2026 roku.
Wymagania w stosunku do kandydatów
Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 5 – letni staż pracy,
- co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcja funkcjonowania i rozwoju Klubu „Senior+”;
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Klubu „Senior+”,
a w szczególności:
– ustawy o pomocy społecznej;
– ustawy o ochronie zdrowia psychicznego;
– ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
– ustawy o samorządzie terytorialnym;
– ustawy o finansach publicznych;
– ustawy Prawo zamówień publicznych;
– ustawy o ochronie danych osobowych;
– przepisów prawa pracy i
– przepisów bhp i ppoż; - umiejętność zarządzania finansami;
- umiejętność kierowania zespołem osób,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
- wymagania inne:
– umiejętność podejmowania decyzji,
– rzetelność,
– odpowiedzialność,
– odporność na stres,
– wysoka kultura osobista.
Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku
Zakres odpowiedzialności:
-
- nadzór bieżący nad pracą Klubu „Senior+”,
- ustalanie planu finansowego jednostki budżetowej oraz dysponowanie środkami w nim określonymi,
- organizowanie administracyjnej, finansowej i gospodarczej obsługi Klubu „Senior+”,
- regulowanie – w drodze rozporządzeń – spraw zwianych z wewnętrznym funkcjonowaniem Klubu „Senior+” z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa;
Zakres uprawnień:
- ogólne kierownictwo merytoryczne i nadzór nad Klubem „Senior+”,
- wykonywanie funkcji bezpośredniego przełożonego pracowników Klubu „Senior+”,
- zaciąganie zobowiązań do kwot określonych w rocznym planie finansowym Klubu „Senior+”, po uzyskaniu kontrasygnaty głównego księgowego,
- realizowanie polityki kadrowej Klubu „Senior+”,
- tworzenie planu finansowego Klubu „Senior+” w granicach kwot uzyskanych z budżetu Miasta w uzgodnieniu z kierownikiem komórki organizacyjnej urzędu właściwej ds. pomocy społecznej,
- nabywanie środków trwałych (ruchomości) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zbywanie w trybie określonym przepisami dotyczącymi
- zasad sprzedaży środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe,
- występowanie z wnioskami o dofinansowanie ze środków unijnych.
Wymagane dokumenty
- życiorys;
- list motywacyjny;
- uzasadnienie przystąpienia do naboru;
- koncepcja funkcjonowania i rozwoju Klubu „Senior+”;
- oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów
i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata; - oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata;
- oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy kandydata;
- oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
- oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przepisami o ochronie danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko kierownicze.

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
Termin: 31. 10. 2025 r.; Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym. Prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu „Senior+” w Zielonej Górze”. Miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-213 Zielona Góra, parter, Kancelaria Ogólna Urzędu.
Dodatkowe informacje
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411,
email: kadry@um.zielona-gora.pl; - aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Więcej informacji: Ogłoszenie naboru w BIP











