Zapraszamy organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie do wzięcia udziału w spotkaniu poświęconym konsultacjom projektu uchwały Rady Miasta Zielona Góra w sprawie Programu współpracy Miasta Zielona Góra z organizacjami pozarządowymi na rok 2026. Program jest dokumentem regulującym współpracę z organizacjami pozarządowymi na poziomie lokalnym, określającym w szczególności zasady i formy współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi, a także priorytetowe zadania publiczne, których realizacja związana jest z ich finansowaniem lub dofinansowaniem z budżetu miasta.
Spotkanie odbędzie się 27 października 2025 r. o godz. 15.00 w sali 810 Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22.
Opinie do projektu można zgłaszać także pisemnie za pomocą formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest: http://bip.zielonagora.pl/149/Projekty_uchwal_2C_konsultacje/
Pisemne opinie mogą zgłaszać osoby reprezentujące organizacje pozarządowe, których działalność statutowa dotyczy przedmiotu projektu uchwały.
Miejsce zgłaszania opinii:
Urząd Miasta Zielona Góra, Biuro Organizacji Pozarządowych, ul. Al. Niepodległości 10, pok. nr 18,
e-mail: organizacje@um.zielona-gora.pl
Ogłoszenie o konsultacji wraz z treścią i uzasadnieniem projektu uchwały jest dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra pod adresem: https://bip.zielonagora.pl/149/27240/Ogloszenie_o_przeprowadzeniu_konsultacji_projektu_uchwaly_w_sprawie_Programu_wspolpracy_Miasta_Zielona_Gora_z_organizacjami_pozarzadowymi_na_rok_2026/
Wszystkich, którzy działają w trzecim sektorze, zachęcamy do zapoznania się z projektem Programu współpracy i podzielenia się swoimi spostrzeżeniami.
Konsultacje potrwają do 31 października 2025 r.












