Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 26 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2020-03-17 Autor:
Mając na celu zagrożenie koronawirusem Prezydent Miasta Zielona Góra podjął decyzje dotyczące zmian w pracy Urzędu Miasta na czas epidemii.
 
 
 
 
 
 

Co do zasady urząd od dnia 16 marca będzie nieczynny dla interesantów,

natomiast nie przerywa pracy.

 

Kontakt z urzędnikami jest możliwy elektronicznie lub telefonicznie.

Działa poczta elektroniczna urzędu oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.

 

Zachęcamy do załatwiania spraw przez ePUAP. Osoby, które go nie mają profilu zaufanego, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty

w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.

 

elektroniczna skrzynka podawcza urzędu

na platformie ePUAP adres: /umzg/SkrytkaESP


ogólny adres poczty elektronicznej Urzędu Miasta

UrzadMiasta@um.zielona-gora.pl

 

Nieczynne będą biura obsługi interesantów we wszystkich lokalizacjach urzędu oraz kancelaria ogólna urzędu.

 

Do budynków urzędu wpuszczani będą jedynie dyżurujący pracownicy.

 

Urząd Stanu Cywilnego ogranicza realizacje zadań.

Bez ograniczeń mieszkańcy Miasta (gdy zdarzenie nastąpiło w Zielonej Górze) mogą załatwić następujące sprawy:

 

·     sporządzenie aktu zgonu (USC, tel. 68 45 64 946)

·     sporządzenie aktu urodzenia (USC, tel. 68 45 64 942)

 

W szczególnych przypadkach - po uzgodnieniu telefonicznym (tel. 68 47 518 34)

możliwy będzie odbiór dowodu osobistego w Wydziale Spraw Obywatelskich

 

Działalność gospodarcza – w wyjątkowych, szczególnie uzasadnionych przypadkach,

jest możliwe przyjęcie wniosku dot. prowadzenia działalności gospodarczej po wcześniejszym umówieniu (tel. 68 45 64 330, tel. 68 45 64 313)

 

Płatności z tytułu zobowiązań podatkowych można przelewem elektronicznym lub dokonywać bez prowizji w każdej placówce banku PKO BP na terenie miasta.

W przypadku braku możliwości złożenia pisma w formie elektronicznej,

pisma można składać do urzędu w wersji papierowej:

- wrzucając do wystawionej skrzynki w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22,

- w wyjątkowych wypadkach możliwe jest osobiste złożenie dokumentów na parterze

w budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22 w wyznaczonym miejscu

Na takich pismach prosimy podać nr tel. kontaktowego i/lub

adres email lub adres esp na e-PUAP.

 

Ogólna informacja telefoniczna: 68 45 64 405

Telefony i emaile do komórek organizacyjnych dostępne na

https://bip.zielonagora.pl/17/Urzad_Miasta/

« powrót