Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 26 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2022-03-02 Autor:
Informujemy, że wszystkie decyzje ustalające wysokość podatku od nieruchomości / rolnego / leśnego za rok 2022 zostały przekazane w lutym br. do doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej.
 
 

 

 

Termin płatności raty podatku przypada na dzień 15.03.2022 r. W przypadku otrzymania decyzji podatkowej krótko przed lub po tym terminie, podatnik ma na wpłatę 14 dni od dnia odbioru decyzji.

 

Wpłat podatku należy dokonywać na indywidualny numer rachunku bankowego.

 

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami Ordynacji podatkowej w przypadku niepodjęcia awizowanej przesyłki przez odbiorcę w terminie, traktuje się ją jako skutecznie doręczoną i nie ma możliwości ponownego jej wysłania.

« powrót