Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
sobota, 31 stycznia 2015 r.

Budżet obywatelski

 
 
logotyp
 
Ankieta internetowa
 
      


Zasady głosowania - wyciąg z regulaminu
  1. Wyboru zadań do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego dokonują mieszkańcy miasta Zielona Góra w głosowaniu jawnym, dla potrzeb którego wyznacza się dwa punkty do głosowania o których mowa w § 2 pkt 1.
  2. Głos oddaje się za pomocą karty do głosowania poprzez zaznaczenie przy wybranym zadaniu.
  3. Na formularzu do głosowania należy nr PESEL
  4. Karty do głosowania wypełnione niewłaściwie, niezawierające wymaganych danych oraz niezawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych będą uznane za nieważne.
  5. W przypadku wypełnienia przez jedną osobę kilku kart do głosowania i/lub kilkukrotnego wypełnienia ankiety internetowej, wszystkie oddane głosy przez tę osobę będą uznane za nieważne.
  6. W przypadku oddania głosów przez osoby nieuprawnione, głosy te będą uznane za nieważne.
  7. Każdy głosujący może oddać jeden głos na zadanie z listy „Dużych” projektów (powyżej 150 000 zł) oraz 5 głosów na zadania z listy „Małych” projektów.
  8. Za wybrane do realizacji uznaje się zadania, które uzyskały największą liczbę punktów, aż do wyczerpania puli środków przeznaczonych na budżet obywatelski. Dla określenia wartości projektów stosuje się wycenę ostateczną zadań dokonaną przez wydział merytoryczny Urzędu Miasta.
  9. Jeżeli środki na realizację kolejnego zadania z listy nie będą wystarczające, uwzględnione zostanie pierwsze z następnych zadań na liście, którego koszt nie spowoduje przekroczenia dostępnych środków.
  10. Jeżeli w wyniku głosowania dwa lub więcej wybranych zadań będą pozostawać ze sobą w sprzeczności lub wzajemnie wykluczać, zrealizowane zostanie zadanie, które zdobyło największe poparcie.
 
Harmonogram
 
5-28.11.2014 r. Zgłaszanie propozycji zadań
1-31.12.2014 r. Weryfikacja zadań
7-30.01.2015 r. Głosowanie
13.02.2015 r. Ogłoszenie wyników
 
Załączniki