Możecie Państwo sami zdecydować
na co wydać miejskie pieniądze
Do rozdysponowania jest 6 mln zł!
GŁOSOWANIE
od 21 listopada do 16 grudnia 2016 r.
- Głos można oddać jeden raz albo za pomocą przygotowanych papierowych kart do głosowania albo za pomocą ankiety internetowej.
- Za pomocą DWÓCH papierowych kart do głosowania oznaczonych jako ZADANIA DUŻE I ZADANIA MAŁE można dokonać wyboru zadań poprzez zaznaczenie X przy wybranym zadaniu;
- Wypełnioną kartę do głosowania (wersja papierowa) należy wrzucić do urny znajdującej się w jednym z dostępnych punktów do głosowania.
- Za pomocą ankiety internetowej głos można oddać jeden raz na zadania duże i jeden raz na zadania małe, po zweryfikowaniu numeru PESEL ankietowanego;
- Każdy głosujący może wybrać jedno zadanie z listy „Dużych” projektów oraz pięć zadań z listy „Małych” projektów;
- Wyboru zadań z listy „Dużych” i „Małych” projektów (jednorazowo) można dokonać niezależnie od siebie (w różnym czasie);
- Wszystkie karty papierowe z głosami są wprowadzane do internetowego systemu ankietowego;
- Głosy osób powtórnie głosujących są odrzucane;
- Prawo do udziału w głosowaniu mają osoby zameldowane czasowo lub na stałe w mieście Zielona Góra, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończyli 13 lat.;
- Karty zbiorcze nie będą akceptowane;
HARMONOGRAM
11.10 - 10.11 - zgłaszanie propozycji zadań
01.11 - 18.11 - weryfikacja zadań
21.11 - 16.12 - głosowanie
17.12 - 09.01 - liczenie głosów