Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 11 października 2024 r.

Budżet obywatelski

Dodano: 2016-10-11 Autor: Joanna Pieniężna
 

Możecie Państwo sami zdecydować
na co wydać miejskie pieniądze

Do rozdysponowania jest 6 mln zł!

 
 
GŁOSOWANIE
 
od 21 listopada do 16 grudnia 2016 r.
  • Głos można oddać jeden raz albo za pomocą przygotowanych papierowych kart do głosowania albo za pomocą ankiety internetowej.

  • Za pomocą DWÓCH papierowych kart do głosowania oznaczonych jako ZADANIA DUŻE I ZADANIA MAŁE można dokonać wyboru zadań poprzez zaznaczenie X przy wybranym zadaniu;

  • Wypełnioną kartę do głosowania (wersja papierowa) należy wrzucić do urny znajdującej się w jednym z dostępnych punktów do głosowania.

  • Za pomocą ankiety internetowej głos można oddać jeden raz na zadania duże i jeden raz na zadania małe, po zweryfikowaniu numeru PESEL ankietowanego;

  • Każdy głosujący może wybrać jedno zadanie z listy „Dużych” projektów oraz pięć zadań z listy „Małych” projektów;

  • Wyboru zadań z listy „Dużych” i „Małych” projektów (jednorazowo) można dokonać niezależnie od siebie (w różnym czasie);

  • Wszystkie karty papierowe z głosami są wprowadzane do internetowego systemu ankietowego;

  • Głosy osób powtórnie głosujących są odrzucane;

  • Prawo do udziału w głosowaniu mają osoby zameldowane czasowo lub na stałe w mieście Zielona Góra, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończyli 13 lat.;

  • Karty zbiorcze nie będą akceptowane;
 
 
HARMONOGRAM

11.10 - 10.11 - zgłaszanie propozycji zadań
01.11 - 18.11 - weryfikacja zadań
21.11 - 16.12 - głosowanie
17.12 - 09.01 - liczenie głosów
« powrót
Załączniki