Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 3 maja 2024 r.

Winobranie

Dodano: 2010-08-11 Autor: Ewa Duma
Informacja archiwalna
Autor: Ewa Duma <br />Opis: fot. Tomasz Nesterowicz - Kierownik Biura Prezydenta
"Program na 4 września 2010 roku nadal pozostaje tajemnicą - a to dlatego, że do jego organizacji i realizacji włączyły się stacja telewizyjna TVN i Radio Zet" – tymi słowami rozpoczął kolejną z cyklu Winobranie’2010 konferencję prasową, Tomasz Nesterowicz - Kierownik Biura Prezydenta Miasta i jednocześnie Szef tegorocznej edycji imprezy.
Podczas spotkania z dziennikarzami został podany planowany program koncertów na dużej i małej scenie. Na obu scenach wystąpi ogółem 70 zespołów reprezentujących różnorodne nurty muzyczne. Będą to trzygodzinne bloki koncertowe, w których występować będą minimum trzy gwiazdy. Wśród nich: Big Cyc, Grupa Operacyjna, Sidney Polak, Jacek Stachurski, Iwona Węgrowska, Goya. Formuła koncertów będzie podobna do lansowanej przez popularne Radio Zet. Według Tomasza Nesterowicza "gusta słuchaczy tego radia pasują do formuły Winobrania i jego uczestników".

W kampanii reklamowej tegorocznego Winobrania uczestniczą telewizja TVN (weekend inaugurujący), TVP2 (drugi weekend z Korowodem Winobraniowym), Radio Zet (koncerty) a także Radio Zachód i Radio Zielona Góra jako partnerzy i współtwórcy imprezy. Gazeta Lubuska prowadzi działania reklamowe na łamach gazety codziennej, jak i na stronie internetowej.

Z badań wynika, że 80 procent uczestników Dni Zielonej Góry to mieszkańcy Ziemi Lubuskiej. Dlatego do nich głównie są kierowane działania promocyjne. Pojawi się kilkadziesiąt bilbordów m. in. w Gorzowie Wlkp. i w miejscowościach Lubuskiego Trójmiasta (Nowa Sól, Sulechów, Zielona Góra). Akcja plakatowa ograniczona będzie prawdopodobnie do miasta Zielona Góra. Plakatom towarzyszyć będą afisze z wykazem imprez.

Na tydzień przed Winobraniem ukaże się Informator Winobraniowy’2010. Rozdawane będą „gadżety” w postaci oryginalnych mapek, na których będzie XIX-wieczna i współczesna Zielona Góra. Oczywiście cała Polska i inne kraje dowiedzą się o nas z mediów.

Jedno jest pewne – po analizie kampanii reklamowych z poprzednich lat - tegoroczna jest prowadzona bardzo rozważnie. Ma to związek z funduszami, jakie zostały przeznaczone na imprezę. Nie są wygórowane, ale pojawił się główny sponsor imprezy, wykorzystane zostaną podmioty miejskie i niektóre firmy proponujące wkład bezgotówkowy.

Winobranie nie mogłoby zaistnieć, bez Zielonogórskich Winiarzy. Wszyscy aktywnie włączyli się do przygotowań. Układają trasy winobusów, które będą kursować do Winnic. Proponują rejsy po Odrze – oczywiście w kierunku winnic! Planują też zagospodarowanie stoisk, jak i udział w Korowodzie Winobraniowym. Jednym słowem, będą współtworzyć imprezę podobnie jak wielu zielonogórzan.

Gwiazdy Sceny Głównej

5 września
East Clubbers, Groovebusterz, gwiazda występująca w czasie koncertu w dniu 04.09

6 września
Klawi & Remi, Iwona Węgrowska, Mezzo

7 września
Dixie Friends, Czarno-Czarni, Big Cyc

8 września
Tomasz "Mechu" Wojciechowski, Power of Trinity, Imish, Ocean

9 września
Sny, Sumptuastic, Goya

10 września
Koncert sygnowany klubem Lemoniada

11 września
Ewenement, Grupa Operacyjna, Sidney Polak, Marii, Stachursky
« powrót