Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
środa, 15 maja 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2023-06-15 Autor:
Komunikat dotyczący pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego.
 

W dniu 22 i 23 czerwca 2023 r. nie będzie możliwe załatwianie spraw w Wydziale Spraw Obywatelskich - Referacie Ewidencji Ludności (w szczególności: meldunki, zaświadczenia z ewidencji ludności, udostępnianie danych, nadawanie numeru PESEL i statusu UKR).

 

 

W dniu 23 czerwca 2023 r. nie będzie możliwe załatwianie spraw w Wydziale Spraw Obywatelskich -  Referacie Dowodów Osobistych (w szczególności: składanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, odbiór dowodów osobistych, zgłaszania utraty dowodu osobistego) oraz nie będzie możliwe załatwianie spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego (w szczególności: rejestracja urodzeń, rejestracja małżeństw, transkrypcja zagranicznych aktów stanu cywilnego, prostowania i uzupełniania aktów stanu cywilnego, składanie wniosków o odpisy i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego), ograniczenie nie dotyczy rejestracji zgonów.

 

W dniu 24 czerwca 2023 r. Urząd Stanu Cywilnego nie będzie pełnił dyżuru w zakresie rejestracji zgonów. Śluby będą się odbywały zgodnie z terminarzem ślubów.

 

Pracę wznowimy w dniu 26 czerwca 2023 r. w nowej siedzibie mieszczącej się w Zielonej Górze przy alei Niepodległości 10.

 

Za utrudniania serdecznie przepraszamy.

« powrót