Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
niedziela, 5 maja 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2023-07-28 Autor:
Informujemy, że Prezydent Miasta Zielona Góra złożył wniosek do Wojewody Lubuskiego o powołanie komisji do oszacowania zakresu i wysokości szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej na terenie gminy Zielona Góra o statusie miejskim, spowodowanych wystąpieniem niekorzystnego zjawiska atmosferycznego – SUSZA. 
 

 

 

 

Wnioski można składać do tut. urzędu:

 

- w Biurze Obsługi Interesanta (stanowisko 5 lub 6) na parterze w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22

- w Biurze Spraw Rolnych i Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Dąbrowskiego 41 pok. 306 (II piętro) lub wysłać pocztą na adres Urzędu Miasta Zielona Góra.

 

Wnioski będą przyjmowane do 18.08.2023 r.

 

Jednocześnie informujemy, że nadal podstawowym obowiązkiem rolnika jest złożenie wniosku o oszacowanie szkód w aplikacji suszowej,

a oszacowanie strat w uprawach przez komisję jest opcjonalne.   

« powrót
Załączniki