Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
poniedziałek, 29 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2023-12-27 Autor:
Informacja archiwalna
W czwartek, 28 grudnia 2023 r., od godziny 11.30 do końca dnia, z powodu przerwy w dostępie do Rejestru Dowodów Osobistych, nie będzie możliwe złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego, jak również odbiór nowego dowodu osobistego.

 

 

 

 

 

Ponadto od godziny 9.00 zostanie wyłączona usługa on-line składania wniosku o dowód dla dziecka lub podopiecznego. Powyższe spowodowane jest wdrażaniem nowych rozwiązań technicznych związanych z wnioskowaniem o wydanie dowodu osobistego, które będą obowiązywać od dnia 29 grudnia 2023 r.

 

Za utrudnienia z góry przepraszamy.

« powrót